Har du erfarenhet av administrativt arbete eller backoffice och söker nu efter nya utmaningar? Är du intresserad av att arbeta på en stor institution där service är i fokus? Då har vi rollen för dig!
Vår kund i Linköping söker just nu efter en administratör till en av deras avdelningar. Som administratör kommer du arbeta med att ge administrativt stöd till lärare, medarbetare och studenter. Arbetsuppgifterna kan bland annat innefatta kursadministration, administration av examensarbeten och uppsatser, resultatrapportering, bokning av mötesrum, stöd till studenter och arkivering.
Vi ser att du är lösningsorienterad, ansvarstagande, serviceinriktad och driven som person. Vi ser även att du har vana av att skapa goda kontakter med personer runt omkring dig och är van vid att arbeta med service.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Detta är ett konsultuppdrag med start senast 15/4 och kommer att fortlöpa till september 2026. Det finns viss flexibilitet kopplat till arbetstidens förläggning, samt distansarbete ifall verksamheten tillåter det. Intervjuer kommer ske löpande. Ifall denna tjänst passar dig som handen i handsken, sök redan idag!
...