varje ansökningsprocess är unik, men här får du en insyn i hur det oftast går till.
klicka på ansök och fyll i dina uppgifter. du får ett konto hos oss som du gärna får hålla uppdaterat och använda om du skulle söka jobb igen.
nu kommer vi snart att utvärdera hur bra din profil passar för jobbet. hur lång tid det tar varierar lite beroende på hur många ansökningar vi fått.
då kontaktar vi dig för kompletterande frågor. du får information om hur vi går vidare, t ex intervju, referenser, eventuellt besök hos företaget osv.
intervjun ser olika ut beroende på tjänst och företag. gemensamt är att du får träffa någon av våra rekryterare, digitalt eller fysiskt.
vi berättar för företaget varför du passar för jobbet och bokar i vissa fall en intervju. så snart vi får återkoppling från företaget hör vi av oss till dig.
... och jobbet känns rätt för dig. grattis, då är det dags att skriva anställningsavtal! vi ser till att du är redo för din första dag på jobbet.
vi finns här för att besvara dina frågor.
vi mejlar dig när det kommer in jobb som matchar dina sökkriterier.
med ett randstad-konto kan du:
Analysvägen 7f
sammanfattning
Har du en entreprenörsanda och ett starkt självledarskap? Är du en driven person som motiveras av att kunna påverka och utveckla, och vill göra skillnad i ett mindre företag med stora visioner? Då är du kanske den vi söker!
Som controller för MyLift AB erbjuds du ett entreprenöriellt och omväxlande arbete med fokus på tillväxt, förändring och vidareutveckling. Vi söker en driven person med bred kompetens inom ekonomi och verksamhetsstyrning med ett starkt intresse för hela verksamheten. Du får en unik möjlighet att arbeta i en komplex och mångsidig roll med korta beslutsvägar, där du har stora möjligheter att påverka och utveckla både verksamheten och dig själv. Här kan du verkligen kliva in, bygga starka relationer och växa tillsammans med företaget och din roll. Du kommer att ha en central position och bidra aktivt till att forma våra processer och strategier. MyLift är i en spännande tillväxt- och utvecklingsfas, och söker nu en controller som delar företagets vision. Företaget ser fram emot att välkomna en person som tar sig an denna nya roll med ett proaktivt och praktiskt arbetssätt.
Om MyLift:
MyLift Sweden AB är en av Skandinaviens mest flexibla och serviceinriktade maskinpartner som har valt att specialisera sig på uthyrning, försäljning och eftermarknadsservice av lift och lyftorienterade maskiner. MyLift grundades 2009 av entreprenörer från både Sverige och Norge genom ett gemensamt samarbete över landgränserna. Verksamheten bedrivs fortsatt idag i Sverige och Norge men med flertalet samarbetspartners över hela Europa.
Om Rebellion Gruppen:
Rebellion-gruppen är en företagsgrupp med god lönsamhet och med ett långsiktigt fokus inom infrastruktur, handel och tillverkning. En aktiv ägare som bygger vidare på den stora kompetensen som redan finns hos företagen och skapar förutsättningar för att utveckla och expandera verksamheterna utifrån respektive företags unika förutsättningar.
MyLift erbjuder en dynamisk arbetsmiljö i form av kontor och maskinpark i Mölnlycke och rollen som controller rapporterar till verkställande direktören. Är du redo att växa med oss? Hos oss får du en arbetsplats där personlig service och långsiktiga relationer står i fokus – med lika stort engagemang för människor som för maskiner.
Välkommen med din ansökan!
I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Randstad. Du ansöker på www.randstad.se så snart som möjligt, dock senast 2024-12-17. Urval och intervjuer sker löpande.
Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anne Hansson på +46(0)72 988 9405, anne.hansson@randstad.se.
...Har du en entreprenörsanda och ett starkt självledarskap? Är du en driven person som motiveras av att kunna påverka och utveckla, och vill göra skillnad i ett mindre företag med stora visioner? Då är du kanske den vi söker!
Som controller för MyLift AB erbjuds du ett entreprenöriellt och omväxlande arbete med fokus på tillväxt, förändring och vidareutveckling. Vi söker en driven person med bred kompetens inom ekonomi och verksamhetsstyrning med ett starkt intresse för hela verksamheten. Du får en unik möjlighet att arbeta i en komplex och mångsidig roll med korta beslutsvägar, där du har stora möjligheter att påverka och utveckla både verksamheten och dig själv. Här kan du verkligen kliva in, bygga starka relationer och växa tillsammans med företaget och din roll. Du kommer att ha en central position och bidra aktivt till att forma våra processer och strategier. MyLift är i en spännande tillväxt- och utvecklingsfas, och söker nu en controller som delar företagets vision. Företaget ser fram emot att välkomna en person som tar sig an denna nya roll med ett proaktivt och praktiskt arbetssätt.
Om MyLift:
MyLift Sweden AB är en av Skandinaviens mest flexibla och serviceinriktade maskinpartner som har valt att specialisera sig på uthyrning, försäljning och eftermarknadsservice av lift och lyftorienterade maskiner. MyLift grundades 2009 av entreprenörer från både Sverige och Norge genom ett gemensamt samarbete över landgränserna. Verksamheten bedrivs fortsatt idag i Sverige och Norge men med flertalet samarbetspartners över hela Europa.
Om Rebellion Gruppen:
Rebellion-gruppen är en företagsgrupp med god lönsamhet och med ett långsiktigt fokus inom infrastruktur, handel och tillverkning. En aktiv ägare som bygger vidare på den stora kompetensen som redan finns hos företagen och skapar förutsättningar för att utveckla och expandera verksamheterna utifrån respektive företags unika förutsättningar.
MyLift erbjuder en dynamisk arbetsmiljö i form av kontor och maskinpark i Mölnlycke och rollen som controller rapporterar till verkställande direktören. Är du redo att växa med oss? Hos oss får du en arbetsplats där personlig service och långsiktiga relationer står i fokus – med lika stort engagemang för människor som för maskiner.
Välkommen med din ansökan!
I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Randstad. Du ansöker på www.randstad.se så snart som möjligt, dock senast 2024-12-17. Urval och intervjuer sker löpande.
Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anne Hansson på +46(0)72 988 9405, anne.hansson@randstad.se.
I rollen bidrar du med ditt genuina intresse för hållbar tillväxt och välkomnas till en entreprenöriell verksamhet som präglas av engagemang, hög kompetensnivå och yrkesstolthet.
Vi söker dig som har:
Meriterande är:
För att vara framgångsrik i rollen behöver du kunna agera operativt och tänka långsiktigt. Du är lösningsorienterad och initiativtagande, med en stark förmåga att hantera komplexa problem samtidigt som du behåller en positiv inställning. Du har en god kommunikativ förmåga, självledarskap och samarbetsvilja, samtidigt som du är noggrann, strukturerad och metodisk.
Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper och vi välkomnar dig med rejäl portion av prestigelöshet, lojalitet och ödmjukhet.
Dina huvudsakliga ansvarsområden: