Kund söker nu en ny medarbetare till Servicedesk. Du kommer att ingå i första linjens support där du är verksamhetens första IT-kontakt.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
om ansökan.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2025-04-13. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Li Ekeflo, li.ekeflo@randstad.se. Vi träffar kandidater löpande så vänta inte med att söka.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
personligt brev för ansökningsprocessen.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.
ansvarsområden
Som första linjens support är ditt främsta mål att ge en hög och kvalitativ IT-support i syfte att lösa kundens problem inom överenskommen tid. Det är en central roll med mycket kontakter både utåt mot kunder och internt. Du kommer att ta emot samtal, registrera och hantera ärenden direkt i telefon med kund. Det ingår även att ta emot kunder som behöver hjälp med utrustning, ta emot besökare, ta emot varuleveranser, samt att hantera in och utlämning av utrustning som skall/har hanteras av tekniker.
kvalifikationer
Som supporttekniker krävs det att du har:
•Erfarenhet av att hjälpa kunder med frågor, problem och felsökning via telefon
•Goda kunskaper Microsofts Windows 7 och Windows 10 samt är väl bevandrad i MS Office 2010 – 2016, O365 inkl. Outlook Webb Access
•Teknisk kunskap och vana av felsökning och problemhantering av PC i nätverksmiljö
•Fokus på 100 % nöjda kunder
•Goda kunskaper i och omkring hur mobiltelefoner (Smartphones), i-pads och andra mobila enheter fungerar.
•Erfarenhet av olika administrationsverktyg med koppling mot Active Directory och Exchange
•Kan tala och skriva obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska.
Som person behöver du ha mycket hög social kompetens och trivas med att arbeta i ett högt tempo och samtidigt ha ett professionellt agerande och kundperspektiv. Du behöver kunna förmedla teknisk kunskap på ett enkelt, tillmötesgående och förståeligt sätt.
Mer information om tjänsten kommer att lämnas vid intervju.
Som första linjens support är ditt främsta mål att ge en hög och kvalitativ IT-support i syfte att lösa kundens problem inom överenskommen tid. Det är en central roll med mycket kontakter både utåt mot kunder och internt. Du kommer att ta emot samtal, registrera och hantera ärenden direkt i telefon med kund. Det ingår även att ta emot kunder som behöver hjälp med utrustning, ta emot besökare, ta emot varuleveranser, samt att hantera in och utlämning av utrustning som skall/har hanteras av tekniker.
","qualifications":"
Som supporttekniker krävs det att du har:
•Erfarenhet av att hjälpa kunder med frågor, problem och felsökning via telefon
•Goda kunskaper Microsofts Windows 7 och Windows 10 samt är väl bevandrad i MS Office 2010 – 2016, O365 inkl. Outlook Webb Access
•Teknisk kunskap och vana av felsökning och problemhantering av PC i nätverksmiljö
•Fokus på 100 % nöjda kunder
•Goda kunskaper i och omkring hur mobiltelefoner (Smartphones), i-pads och andra mobila enheter fungerar.
•Erfarenhet av olika administrationsverktyg med koppling mot Active Directory och Exchange
•Kan tala och skriva obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska.
Som person behöver du ha mycket hög social kompetens och trivas med att arbeta i ett högt tempo och samtidigt ha ett professionellt agerande och kundperspektiv. Du behöver kunna förmedla teknisk kunskap på ett enkelt, tillmötesgående och förståeligt sätt.
Mer information om tjänsten kommer att lämnas vid intervju.
Är du en person med stort intresse för IT och som värdesätter bra service? Vi söker i första hand dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i servicedesk eller liknande och/eller har en IT-utbildning. Eftersom det är en roll med mycket kundbemötande ser vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa kontakt. Stämmer du in på beskrivningen? Då kan du vara den vi söker!
...
Kund söker nu en ny medarbetare till Servicedesk. Du kommer att ingå i första linjens support där du är verksamhetens första IT-kontakt.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
om ansökan.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2025-04-13. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Li Ekeflo, li.ekeflo@randstad.se. Vi träffar kandidater löpande så vänta inte med att söka.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
personligt brev för ansökningsprocessen.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.
se mer
Är du en person med stort intresse för IT och som värdesätter bra service? Vi söker i första hand dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i servicedesk eller liknande och/eller har en IT-utbildning. Eftersom det är en roll med mycket kundbemötande ser vi att du är en serviceinriktad person som har lätt för att skapa kontakt. Stämmer du in på beskrivningen? Då kan du vara den vi söker!
Kund söker nu en ny medarbetare till Servicedesk. Du kommer att ingå i första linjens support där du är verksamhetens första IT-kontakt.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
...
om ansökan.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2025-04-13. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Li Ekeflo, li.ekeflo@randstad.se. Vi träffar kandidater löpande så vänta inte med att söka.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
personligt brev för ansökningsprocessen.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.
se mer
kvalifikationer
Som supporttekniker krävs det att du har:
•Erfarenhet av att hjälpa kunder med frågor, problem och felsökning via telefon
•Goda kunskaper Microsofts Windows 7 och Windows 10 samt är väl bevandrad i MS Office 2010 – 2016, O365 inkl. Outlook Webb Access
•Teknisk kunskap och vana av felsökning och problemhantering av PC i nätverksmiljö
•Fokus på 100 % nöjda kunder
•Goda kunskaper i och omkring hur mobiltelefoner (Smartphones), i-pads och andra mobila enheter fungerar.
•Erfarenhet av olika administrationsverktyg med koppling mot Active Directory och Exchange
•Kan tala och skriva obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska.
Som person behöver du ha mycket hög social kompetens och trivas med att arbeta i ett högt tempo och samtidigt ha ett professionellt agerande och kundperspektiv. Du behöver kunna förmedla teknisk kunskap på ett enkelt, tillmötesgående och förståeligt sätt.
Mer information om tjänsten kommer att lämnas vid intervju.
ansvarsområden
Som första linjens support är ditt främsta mål att ge en hög och kvalitativ IT-support i syfte att lösa kundens problem inom överenskommen tid. Det är en central roll med mycket kontakter både utåt mot kunder och internt. Du kommer att ta emot samtal, registrera och hantera ärenden direkt i telefon med kund. Det ingår även att ta emot kunder som behöver hjälp med utrustning, ta emot besökare, ta emot varuleveranser, samt att hantera in och utlämning av utrustning som skall/har hanteras av tekniker.
Är du en utåtriktad person som drivs av att ge god service? Då är det här sommarjobbet för dig. Som medarbetare på kundservice arbetar man tillsammans ur ett kundeffektivt perspektiv, vilket innebär ett tydligt fokus på kundens behov och förväntningar. Genom att arbeta på ett enhetligt och effektivt sätt, skapas trygghet för såväl kund som kollegor. Ort: TimråOmfattning: 100%Arbetstider: vardagar 07.00-16.00Startdatum: 19 maj. Uppdraget pågår över hela
Är du en utåtriktad person som drivs av att ge god service? Då är det här sommarjobbet för dig. Som medarbetare på kundservice arbetar man tillsammans ur ett kundeffektivt perspektiv, vilket innebär ett tydligt fokus på kundens behov och förväntningar. Genom att arbeta på ett enhetligt och effektivt sätt, skapas trygghet för såväl kund som kollegor. Ort: TimråOmfattning: 100%Arbetstider: vardagar 07.00-16.00Startdatum: 19 maj. Uppdraget pågår över hela
Vill du göra samhällsnytta och bidra till Sveriges oberoende i världen? FRA söker nu engagerade och initiativtagande Platform engineers med fokus på utvecklingsplattformar till accessutvecklingskontoret under avdelningen för cyberverksamhet. Är du den vi söker kan vi erbjuda en miljö med unik kompetensbredd i en roll där du får du jobba nära underrättelsearbetets kärnverksamhet i en kreativ och innovativ teknisk miljö i ett team med stor gemenskap och
Vill du göra samhällsnytta och bidra till Sveriges oberoende i världen? FRA söker nu engagerade och initiativtagande Platform engineers med fokus på utvecklingsplattformar till accessutvecklingskontoret under avdelningen för cyberverksamhet. Är du den vi söker kan vi erbjuda en miljö med unik kompetensbredd i en roll där du får du jobba nära underrättelsearbetets kärnverksamhet i en kreativ och innovativ teknisk miljö i ett team med stor gemenskap och
Är du i början av din karriär och brinner för service och IT? Tycker du om att ha kontakt med människor och lösa tekniska problem dagligen?Vi söker dig som är i början av din karriär, har genomfört en eftergymnasial IT-utbildning och/eller har erfarenhet av arbete inom användarsupport. Du har ett passionerat intresse för IT och service, och du tycker att det verkar spännande att erbjuda världsklass teknisk support till användarna!I rollen som
Är du i början av din karriär och brinner för service och IT? Tycker du om att ha kontakt med människor och lösa tekniska problem dagligen?Vi söker dig som är i början av din karriär, har genomfört en eftergymnasial IT-utbildning och/eller har erfarenhet av arbete inom användarsupport. Du har ett passionerat intresse för IT och service, och du tycker att det verkar spännande att erbjuda världsklass teknisk support till användarna!I rollen som