- Besvara inkommande samtal, e-post och chattmeddelanden från kunder.
- Ge professionell och vänlig support för att lösa kundfrågor och informera om erbjudanden.
- Hantera kundklagomål och försäkra dig om att varje ärende hanteras på ett effektivt och professionellt sätt.
- Registrera och dokumentera kundinteraktioner i systemet.
- Ge produktinformation och vägledning till kunder.
- Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundrelaterade ärenden.
Arbetstiderna varierar beroende på kundernas öppettider. Öppettiderna på vardagar kan exempelvis vara 7-17 eller 8-20. Även helger förekommer med arbetspass mellan 10-15. Start för uppdraget kommer att vara omgående/ enligt överenskommelse där du blir anställd av oss på Randstad. Randstad är specialister inom bemanningslösningar. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och aktiviteter. För att säkerställa hög kvalitet i våra processer och för att kunna matcha dig med rätt uppdrag genomför du som kandidat ett färdighetstest anpassat till den erfarenhet och kunskap du har. Innan anställning görs en bakgrundskontroll, och det kan bli aktuellt med en kreditkontroll.
För mer information gällande tjänsten kontakta: intyg.kundtjanstboras@randstad.se
Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar inte emot ansökningar via mail.