I denna roll kommer du att vara en central del av vår kunds kundservice och hantera ärenden från både privatpersoner och företagskunder. Du kommer att arbeta med support, administration samt ansvara för att bemanna telefonväxeln.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Hantera inkommande ärenden via telefon, e-post, webb och chatt för både privatpersoner och företagskundservice
- Registrera och kategorisera ärenden på ett korrekt och effektivt sätt
- Eskalera kundklagomål enligt rutiner och riktlinjer
- Ta emot felanmälningar
- Hantera och bemanna samtal via företagets telefonväxel och administrera kundserviceuppgifter
- Behandla reklamationer, beställningar och utföra orderläggning samt rapportering till utvalda kunder
- Hantera fakturauppgifter
- Upprätta transportbeställningar och skicka ut kontroller
- Bidra till att vidareutveckla och underhålla företagets guide för privatpersoner på deras webbplats
- Ansvara för telefonväxeln
- Andra kundservice-relaterade uppgifter vid behov