Söker du nya utmaningar inom inköp? Vill du bli en del av våra anställda konsulter som får vara ute på uppdrag hos intressanta bolag och fördjupa dina kompetenser inom inköp? I så fall har vi en matchning!
Vi söker nu en operativ inköpare till vår kund i Sandviken.
I rollen som operativ inköpare arbetar du ute hos vår kund med att säkerställa leveranskedjan och inköp av material. Du kommer även att konkurrensutsätta leverantörer, samarbeta tätt med produktionsenheter och leverantörer.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt att du är en lagspelare med god kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är noggrann, lösningsorienterad och med ett eget driv för att hjälpa företaget att utvecklas framåt.
Uppdraget hos kund förväntas starta efter överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.
Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024-12-03. För mer information om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta konsultchef Madeleine Scherling på madeleine.scherling@randstad.se.
...