varje ansökningsprocess är unik, men här får du en insyn i hur det oftast går till.
klicka på ansök och fyll i dina uppgifter. du får ett konto hos oss som du gärna får hålla uppdaterat och använda om du skulle söka jobb igen.
nu kommer vi snart att utvärdera hur bra din profil passar för jobbet. hur lång tid det tar varierar lite beroende på hur många ansökningar vi fått.
då kontaktar vi dig för kompletterande frågor. du får information om hur vi går vidare, t ex intervju, referenser, eventuellt besök hos företaget osv.
intervjun ser olika ut beroende på tjänst och företag. gemensamt är att du får träffa någon av våra rekryterare, digitalt eller fysiskt.
vi berättar för företaget varför du passar för jobbet och bokar i vissa fall en intervju. så snart vi får återkoppling från företaget hör vi av oss till dig.
... och jobbet känns rätt för dig. grattis, då är det dags att skriva anställningsavtal! vi ser till att du är redo för din första dag på jobbet.
vi finns här för att besvara dina frågor.
vi mejlar dig när det kommer in jobb som matchar dina sökkriterier.
med ett randstad-konto kan du:
sammanfattning
Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Nu har du chans att få vara med på en unik och spännande resa tillsammans med oss i rollen som Projektinköpare inom Förbifart Stockholm projektet!
Som Projektinköpare i detta projekt kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa att projektets avtal, inköpsprocess och materialflöden fungerar effektivt. Dina främsta uppgifter inkluderar att följa upp befintliga avtal, identifiera eventuella hinder och hantera avtal som löper ut eller behöver omförhandlas. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med den centrala inköpsavdelningen med att förhandla priser, hitta nya leverantörer samt utarbeta förfrågnings- och anbudsunderlag. När ett nytt behov identifieras av produktionen ansvarar du för att utforma kravställningar i samarbete med uppdragsgivaren vilka sedan lämnas till den centrala inköpsfunktionen för upphandling. En viktig del av rollen innebär också att du har regelbunden kontakt med produktionen och leverantörer för att säkerställa att leveranser och installationer sker enligt avtalade tidplaner. Du kommer även att arbeta tätt ihop med logistikfunktionen för att bevaka leveranser mellan logistik och produktion. På sikt ser vi att du kan bli den ansvarige för leveranstidplanen. Initialt kommer fokus att ligga på att få igång processer, granska avtal och säkerställa leveransflöden. Över ett längre perspektiv kommer arbetsuppgifterna att övergå mer till att koordinera och leveransbevaka samtliga leveransprocesser. Det är därför viktigt att du är flexibel och har förmågan att arbeta både strategiskt och operativt.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad. Om du har frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen, var god kontakta rekryteringskonsult Linda Cooper, linda.cooper@randstad.se
...Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Nu har du chans att få vara med på en unik och spännande resa tillsammans med oss i rollen som Projektinköpare inom Förbifart Stockholm projektet!
Som Projektinköpare i detta projekt kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa att projektets avtal, inköpsprocess och materialflöden fungerar effektivt. Dina främsta uppgifter inkluderar att följa upp befintliga avtal, identifiera eventuella hinder och hantera avtal som löper ut eller behöver omförhandlas. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med den centrala inköpsavdelningen med att förhandla priser, hitta nya leverantörer samt utarbeta förfrågnings- och anbudsunderlag. När ett nytt behov identifieras av produktionen ansvarar du för att utforma kravställningar i samarbete med uppdragsgivaren vilka sedan lämnas till den centrala inköpsfunktionen för upphandling. En viktig del av rollen innebär också att du har regelbunden kontakt med produktionen och leverantörer för att säkerställa att leveranser och installationer sker enligt avtalade tidplaner. Du kommer även att arbeta tätt ihop med logistikfunktionen för att bevaka leveranser mellan logistik och produktion. På sikt ser vi att du kan bli den ansvarige för leveranstidplanen. Initialt kommer fokus att ligga på att få igång processer, granska avtal och säkerställa leveransflöden. Över ett längre perspektiv kommer arbetsuppgifterna att övergå mer till att koordinera och leveransbevaka samtliga leveransprocesser. Det är därför viktigt att du är flexibel och har förmågan att arbeta både strategiskt och operativt.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad. Om du har frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen, var god kontakta rekryteringskonsult Linda Cooper, linda.cooper@randstad.se
Ytterligare information