Är du student, pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och vill ha ett extrajobb i en reception i Helsingborg? Läs då vidare. Vi har fått in en förfrågan till vår kund i Helsingborg inom läkemedelsbranschen som behöver stöttning i deras reception. Du kommer hoppa in vid behov och vara ansiktet utåt för bolaget, ta hand om telefonväxeln samt hantera diverse administrativa uppgifter kopplade till receptionen.
...
För den här rollen behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, i form av studier eller annat arbete. Har du inte en annan huvudsaklig sysselsättning eller vill arbeta annat än vid behov, ber vi dig söka till våra heltidstjänster.
Uppdraget är på deltid, endast vid behov för inhopp i receptionen på plats hos vår kund.
Start omgående och löper på tillsvidare.
Att vara konsult
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-12-19. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.