Vi söker nu en noggrann och serviceinriktad person för en konsultroll hos en av våra samarbetspartners i Ludvika. Rollen innebär ett viktigt ansvar för resehantering, där du kommer att koordinera och boka resor, hyrbilar och hotell för våra fälttekniker. I tjänsten ingår även hantering av reseräkningar för att avlasta våra tekniker så mycket som möjligt. Rollen kommer successivt att byggas på med fler administrativa uppgifter och ger möjligheter till personlig utveckling i en dynamisk miljö.
Till den här rollen söker vi dig som är lösningsorienterad och positiv, med starkt kundfokus och en utpräglad förmåga att prioritera och arbeta strukturerat. Du är flexibel, stresstålig och noggrann, och hanterar flera uppgifter samtidigt. Du trivs i team men är även självständig och initiativrik, med en vilja att ständigt förbättra arbetssätt. Som person är du lyhörd, kommunikativ och har god samarbetsförmåga samt ett intresse för teknik och IT.
Att vara konsult innebär att du arbetar på uppdrag hos olika företag och får möjlighet att bidra med din expertis i varierande projekt och miljöer. Som konsult förväntas du snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter och anpassa dig till olika företagskulturer, vilket ger dig en bred erfarenhet och en dynamisk arbetsvardag. I den här rollen är det viktigt att du är tillgänglig för att påbörja arbete omgående, då uppdragen ofta har ett omedelbart behov av din kompetens och drivkraft.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-11-24. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
...