We have a customer looking for a Software Manager within the department for R&D. The Customer is a very interesting and modern Company that is successful within the Medtech industry. You will lead a team of many different people with different nationalities, expertise and background.
We have a customer looking for a Software Manager within the department for R&D. The Customer is a very interesting and modern Company that is successful within the Medtech industry. You will lead a team of many different people with different nationalities, expertise and background.
Vi letar nu efter IT-tekniker till vår kunds Operations center där du kommer att arbeta med att övervaka kundernas miljöer, tjänster och säkerhetskonfigurationer. I det ingår att lösa ärenden genom felsökningsåtgärder, vissa rutinbaserade och andra enligt den egna tekniska förmågan, i samband med larm. Vid mer komplexa ärenden eskaleras till ansvarigt tekniskt team. I tjänsten ingår även att ansvara för driftinformationsflödet både internt och externt och
Vi letar nu efter IT-tekniker till vår kunds Operations center där du kommer att arbeta med att övervaka kundernas miljöer, tjänster och säkerhetskonfigurationer. I det ingår att lösa ärenden genom felsökningsåtgärder, vissa rutinbaserade och andra enligt den egna tekniska förmågan, i samband med larm. Vid mer komplexa ärenden eskaleras till ansvarigt tekniskt team. I tjänsten ingår även att ansvara för driftinformationsflödet både internt och externt och
Detta är ett uppdrag som 1 st line tekniker hos vår kunds interna IT Servicedesk som sitter i Solna.Servicedesken är den enda kontaktpunkten för IT-incidenter, service förfrågningar och andra relaterade supportfrågor. Teamet stödjer företagets interna användare med administrations- och produktionssystem. Användare kontaktar dem via telefon eller via strukturerade formulär i deras IT Service Management-verktyg. Deras nuvarande omfattning spänner över
Detta är ett uppdrag som 1 st line tekniker hos vår kunds interna IT Servicedesk som sitter i Solna.Servicedesken är den enda kontaktpunkten för IT-incidenter, service förfrågningar och andra relaterade supportfrågor. Teamet stödjer företagets interna användare med administrations- och produktionssystem. Användare kontaktar dem via telefon eller via strukturerade formulär i deras IT Service Management-verktyg. Deras nuvarande omfattning spänner över
bevaka liknande jobb.
vi mejlar dig när det kommer in jobb som matchar dina sökkriterier.