Har du erfarenhet som inköpare och är redo för nya utmaningar? Då kan det vara just dig vi söker!
Detta är ett utmärkt tillfälle för dig som vill bredda och fördjupa dina kunskaper inom inköp, samtidigt som du bidrar med ditt expertis till ett framstående företag. I rollen kommer du få möjlighet att bidra med din kunskap inom inköp, utveckla strategier, hantera processer och förhandla med leverantörer. Rollen passar dig som gillar att arbeta i olika miljöer och har lätt för att anpassa dig till nya situationer.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Tjänsten är på heltid med tillträde så snart som möjligt. Uppdraget pågår i 6 månader med chans till fortsatt anställning. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du några funderingar är du välkommen att kontakta Sandra Enbom, Talent Manager, sandra.enbom@randstad.se
...