Är du en organiserad stjärna som älskar att ha många bollar i luften? Vi söker just nu en administrativ stöttepelare till vår kund i Finspång!
...
varje ansökningsprocess är unik, men här får du en insyn i hur det oftast går till.
klicka på ansök och fyll i dina uppgifter. du får ett konto hos oss som du gärna får hålla uppdaterat och använda om du skulle söka jobb igen.
nu kommer vi snart att utvärdera hur bra din profil passar för jobbet. hur lång tid det tar varierar lite beroende på hur många ansökningar vi fått.
då kontaktar vi dig för kompletterande frågor. du får information om hur vi går vidare, t ex intervju, referenser, eventuellt besök hos företaget osv.
intervjun ser olika ut beroende på tjänst och företag. gemensamt är att du får träffa någon av våra rekryterare, digitalt eller fysiskt.
vi berättar för företaget varför du passar för jobbet och bokar i vissa fall en intervju. så snart vi får återkoppling från företaget hör vi av oss till dig.
... och jobbet känns rätt för dig. grattis, då är det dags att skriva anställningsavtal! vi ser till att du är redo för din första dag på jobbet.
vi mejlar dig när det kommer in jobb som matchar dina sökkriterier.
med ett randstad-konto kan du:
Är du en organiserad stjärna som älskar att ha många bollar i luften? Vi söker just nu en administrativ stöttepelare till vår kund i Finspång!
...
Som Team Assistant kommer du att arbeta tätt tillsammans med två team, Fastighet och IT, på siten i Finspång. I den här rollen kommer du att vara en viktig del av teamet, där tempot är högt och ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och ge dig möjlighet att påverka och hålla ordning på flera parallella aktiviteter. Du kommer bland annat att förbereda veckostyrning, organisera strategidagar, möten och andra aktiviteter, samt skapa presentationsmaterial i PowerPoint och Word för olika ändamål. En annan viktig del av rollen är att lägga upp information på digitala plattformar samt förmedla vidare information till Teamsassistentgruppen. Du kommer även att hantera beställningar i affärssystemet, administrera Lockers och stötta vid hantering av reseräkningar.
Vi söker dig som är strukturerad, gillar att ta ansvar och har förmågan att kommunicera tydligt och effektivt. Eftersom arbetsuppgifterna varierar kommer du att behöva vara flexibel och ha en god förmåga att prioritera. Du kommer att få stöd och samarbete från övriga administratörer inom teamet och tillsammans håller ni ihop och ser till att arbetet flyter på smidigt. Tjänsten kräver att du behärskar både svenska och engelska.
Om du vill vara en del av ett företag där affärsmässighet, flexibilitet och långsiktighet är i fokus, och du känner att denna roll passar dig, ser vi fram emot din ansökan! Tjänsten är ett konsultuppdrag som har önskad start 2025-03-03 till 2025-09-02, med chans till förlängning.
Du ansöker på www.randstad.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Manager Sophia Malaki, sophia.malaki@randstad.se.
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.
Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet.
Är du en organiserad stjärna som älskar att ha många bollar i luften? Vi söker just nu en administrativ stöttepelare till vår kund i Finspång!
Som Team Assistant kommer du att arbeta tätt tillsammans med två team, Fastighet och IT, på siten i Finspång. I den här rollen kommer du att vara en viktig del av teamet, där tempot är högt och ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och ge dig möjlighet att påverka och hålla ordning på flera parallella aktiviteter. Du kommer bland annat att förbereda veckostyrning, organisera strategidagar, möten och andra aktiviteter, samt skapa presentationsmaterial i PowerPoint och Word för olika ändamål. En annan viktig del av rollen är att lägga upp information på digitala plattformar samt förmedla vidare information till Teamsassistentgruppen. Du kommer även att hantera beställningar i affärssystemet, administrera Lockers och stötta vid hantering av reseräkningar.
...
Vi söker dig som är strukturerad, gillar att ta ansvar och har förmågan att kommunicera tydligt och effektivt. Eftersom arbetsuppgifterna varierar kommer du att behöva vara flexibel och ha en god förmåga att prioritera. Du kommer att få stöd och samarbete från övriga administratörer inom teamet och tillsammans håller ni ihop och ser till att arbetet flyter på smidigt. Tjänsten kräver att du behärskar både svenska och engelska.
Om du vill vara en del av ett företag där affärsmässighet, flexibilitet och långsiktighet är i fokus, och du känner att denna roll passar dig, ser vi fram emot din ansökan! Tjänsten är ett konsultuppdrag som har önskad start 2025-03-03 till 2025-09-02, med chans till förlängning.
Du ansöker på www.randstad.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Manager Sophia Malaki, sophia.malaki@randstad.se.
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.
Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet.