Vi söker en driven och engagerad Team Manager till vår kunds Customer Center i Borås.
...
På bolaget driv vi av utveckling, oavsett om det handlar om byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad.
Bolaget är ett av de ledande företagen i Norden.
Som en del av bolagets nordiska kundcenterorganisation spelar du en avgörande roll i att säkerställa smidiga och effektiva sälj och supportprocesser.
Som Team Manager ansvarar du för att leda och fördela, samt utveckla arbetet i ett av våra team på vår kunds Customer Center. I rollen har du ett stort ansvar att utveckla kundresan genom högt fokus på försäljning, leverans och kundservice. Med din expertis kommer du att bidra till att erbjuda våra kunder en enastående serviceupplevelse. Ta chansen att bli en del av vårt framgångsrika team och forma framtidens kundcenter - ansök idag och bli en viktig del på vår kunds fortsatta resa!
Om Teamet
Du arbetar från vår kunds Nordiska kundcenter i centrala Borås. Du arbetar med ca 60 kollegor på kundcentret. Teamet du leder är ca 10 medarbetare som arbetar med Sales & Support. Som Team Manager rapporterar du till Head of Customer Center och är en del av Customer Centers ledningsgrupp.